Reklamy a uzależnienie

Reklamy a uzależnienie

30 lipca 2017 Wyłącz przez Beata
www.wymiendzinsy.pl sport.historiamedycyny.com.pl https://napamiatke.pl/produkty/zlote-zaproszenia-slubne/

W dzisiejszych czasach bez rozbudowanych działań marketingowych nie obroni się nawet najlepszy produkt i usługa. Specjaliści od reklam dwoją się i troją, aby pokazać potencjalnemu konsumentowi, że to właśnie dzięki temu zakupowi będziemy młodzi, piękni – po prostu szczęśliwsi.

I niezależnie od tego, jak bardzo świadomymi konsumentami staramy się być, jakie mamy wykształcenie i ile lat, dajemy się skusić hasłom, sloganom, kolorowym grafikom i uśmiechniętym aktorom w telewizyjnych spotach. Przyjętą praktyką w ich tworzeniu jest kreowanie świata, w którym dopiero zakup reklamowanego produktu daje pełnię życia i szczęścia.

Pojawiają się spoty, w których przekazem jest utożsamienie zakupów z najlepszym sposobem na pozbycie się problemów, smutków, usunięcie z myśli niepowodzeń i porażek. To komunikat bardzo niebezpieczny.

Kompensowanie sobie przedmiotami braku sukcesów to krok w stronę bardzo poważnego uzależnienia. Dlatego też twórcy reklam powinni mieć na uwadze, że wiele osób może utożsamić się z przekazem i zdać sobie sprawę, jakie to może nieść konsekwencje dla czyjegoś życia.